Gudstjenester

Hver lørdag inviterer vi til gudstjeneste kl. 11 og bibelstudium kl. 10. Dertil kommer en række andre aktiviteter i menigheden. Efter gudstjenesten er der hyggeligt samvær i det tilstødende lokale, hvor der serveres en let frokost. Alle er velkomne!

Børnebibelklub

Hver lørdag har vi Børnebibelklub!
Imellem klokken 10.00 og 11.00. Alle børn mellem 0 og 15 år er velkomne, men dem under 4 år skal have en voksen med. Børnene er delt op i 3 grupper (0-4, 5-10 og 11-15)

Hvad laver man så i Børnebibelklub?
Vi synger, hører Bibelhistorier, leger og laver forskellige aktiviteter.
– Kort sagt: Vi hygger os! – det er gratis og ALLE er velkomne!

Især til de voksne:
Hvad kan børnebibelklubben tilbyde dit barn?

Gennem fortælling, sang, aktiviteter og samvær med jævnaldrende, vil vi gerne være med til at formidle den kristne tro til børnene på en letforståelig måde, der passer til børnenes forskellige alderstrin. Vi mener, at den kristne tros værdigrundlag kan støtte dit barns udvikling, når det gælder selvværdi og selvværdsfølelse. Dit barn er noget enestående og særligt, og der findes en mening med netop dit barns liv.

Klogere på Bibelen

I Aalborg Adventkirke er Bibelen det centrale fundament for vores tro. Derfor bruger vi hver uge tid på sammen at studere et emne eller en bestemt tekst fra Bibelen. Vi bruger en stor del af tiden på at diskutere vores forskellige forståelser af bibelteksterne. Det er vigtigt for os at Bibelens tekster bliver gjort konkrete og relevante for vores hverdagsliv. Så der er også plads til at diskutere personlige overvejelser og tanker i dette forum.

Fælles bibellæsning

Der er mulighed for at deltage i bibellæsning / samtale hver lørdag formiddag før vores ugentlige gudstjeneste. Bibellæsningen finder sted i kirken hver lørdag kl. 10.00-10.45.
Programmet indledes normalt med at vi synger sammen, og der indsamles også penge til kirkens udadvendte mission.
Bibelstudiet tager udgangspunkt i Adventkirkens studiehæfte, der kan downloades
gratis her.

For ungdom

Aalborg menigheds ungdomsgruppe arrangerer jævnligt arrangementer af både social og åndelig karakter, herunder:

Bibelstudier
Filmaftener
Debat-arrangementer
Brætspilsaftener
Og meget andet hygge!

Mere info kan findes i vores facebook gruppe under begivenheder.

Vi hygger os

Faktisk er vi rigtig glade for at hygge os i vores kirke!
Vi har både faste hyggestunder om lørdagen efter gudstjenesten, men også når vi mødes til studiekreds om mandagen har vi tid til snak og hygge, og derudover har forskellige andre arrangementer, hvor det sociale og hyggen er vigtigt.

Vores aktiviteter er normalt altid gratis, hvis ikke, er det nævnt.
Alle er velkomne til alle vores arrangementer!